måndag 7 februari 2011

Måndagmorgon

Kunde avsluta helgen i går kväll med att mangla lakan som torkat ute i solen. Det är en så skön doft som verkligen gör att man mår bra.
Nu är jag igång och ringer för att få ihop de sista ledamöterna i styrelsen för Hela Världen. Årsmöte på lördag. En har halvt om halvt tackat ja. Återstår en.
Annars gäller att röja och slänga. Inte min starka sida. Men om jag nån gång ska få ett drägligt sovrum och arbetsrum måste jag sätta fart. Allt som samlats i vår utbyggnad på övervåningen i väntan på fortsatt renovering är nu utlyft på hallen och i mitt sovrum. Får knappast plats själv. En praktisk sonhustru har uppmanat mig att avsätta 1 timma om dagen. Borde lyda.
Men på vägen finns så många roliga saker!! Förutom att solen skiner ute i dag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar